CRV kijkt met vernieuwd logo trots vooruit

Het nieuwe logo van CRV met een koeienkop die trots vooruit kijkt!

Al meer dan 100 jaar werken veehouders in Nederland en Vlaanderen voortvarend samen aan een betere veestapel. In deze traditie wortelt Coöperatie CRV. Gegevens van miljoenen koeien zijn er in al die jaren verzameld. Deze vormen een betrouwbare basis voor de ontwikkeling van genetica en informatieproducten die veehouders over de hele wereld vooruithelpen.

CRV: koploper in gezondheid en efficiëntie

‘Als boerencoöperatie begrijpt CRV als geen ander wat u wilt en nodig heeft om uw doel te bereiken: dieren die gezond, probleemloos en efficiënt melk en vlees van de hoogste kwaliteit produceren’, zegt Angus Haslett, CEO van CRV.
Samen met veehouders, gebaseerd op de data van miljoenen koeien en gedreven door innovatie, heeft CRV een scala aan unieke fokwaarden ontwikkeld, van dochtervruchtbaarheid tot klauw- en uiergezondheid en van productie tot levensduur en voerefficiëntie. ‘Hiermee zijn we wereldwijd koploper in de fokkerij op gezondheid en efficiëntie’, stelt Haslett met overtuiging. ‘We doen waar we voor staan en maken waar wat we zeggen. We vertellen geen mooie verhalen, maar bewijzen het met harde cijfers. Niet voor niets realiseren Nederlandse en Vlaamse koeien de hoogste levensproductie in de wereld.’

Eén naam, vernieuwd logo

De omstandigheden waaronder veehouders werken, verschillen van land tot land. Maar uiteindelijk willen alle veehouders hetzelfde: een gezonde en efficiënt producerende veestapel. Dit maakt CRV zichtbaar door over de hele wereld onder één naam en met één belofte, Better Cows > Better Life, naar buiten te treden. De koeienkop in het vernieuwde logo kijkt trots vooruit. ‘Dat maakt duidelijk waar we voor staan. ‘We zijn er trots op om veehouders vooruit te mogen helpen met het fokken van betere koeien’, geeft Haslett aan. ‘Want we geloven dat betere koeien leiden tot een beter leven. Een beter leven voor dieren, voor veehouders en voor de wereld om ons heen. Voor nu en voor toekomstige generaties.’