U bent als onze klant ons bestaansrecht. Daarom is het voor ons belangrijk om u ook continu centraal te zetten. Een van de manieren waarop we dit doen is door klantonderzoek uit te voeren. Op deze manier brengen we de emoties, ervaringen en meningen van onze klanten in kaart. Zo werken we eraan om uw totale ervaring bij CRV te verbeteren. En omdat niets perfect is, blijven we continu onderzoek doen en continu verbeteren.
Bij CRV staat de klant centraal
Ieder jaar in het eerste weekend van oktober viert België ‘het weekend van de klant’. Een dag waarop klantvriendelijkheid gestimuleerd en gevierd wordt. Een mooi moment om u als klant te laten zien hoe wij ons bij CRV bezig houden met dit onderwerp.
Klant staat centraal
Constante verbetering
Met enquêtes of interviews verzamelen we informatie over uw mening, bijvoorbeeld over uw tevredenheid of wat u nog mist in een product. Met deze resultaten nemen we gegronde beslissingen over onze producten en services. Zo hebben we op basis van onderzoek functies toegevoegd aan CRV Dier en CRV Bedrijf en zijn de CRV-website en -webshop verbeterd. En er lopen constant projecten en onderzoeken met als doel uw ervaring als klant te verbeteren.
Hoe hard wij ook ons best doen, niets is perfect. Er valt altijd iets te leren over hoe we uw ervaring kunnen verbeteren. Wij hopen daarom dat u uw mening met ons blijft delen, zodat wij de juiste informatie hebben om mee aan de slag te gaan.