Hulp & Service - Mijn CRV

Waar kunnen we u mee helpen?

Veelgestelde vragen

Wat is Mijn CRV?
Mijn CRV is uw persoonlijke, online account waarop u inlogt met uw e-mailadres en wachtwoord. Via Mijn CRV heeft u direct toegang tot uw persoons- en bedrijfsgegevens en vindt u een overzicht van alle deelnames die u bij CRV heeft. Alle informatie die belangrijk is voor u staat op één plek.

Daarnaast is de nieuwe manier van inloggen toekomstbestendig. Onze huidige software, waaronder VeeManager, bestaat inmiddels 20 jaar. Op het gebied van software zijn er de afgelopen decennia grote sprongen gemaakt. Overstappen naar nieuwe software biedt meer mogelijkheden om uit te breiden, programma’s gebruiksvriendelijker te maken en data nog beter te beveiligen. Wanneer u bijvoorbeeld eenmaal ingelogd bent, kunt u namelijk eenvoudig wisselen tussen programma’s of locaties, zonder steeds opnieuw te moeten inloggen. In deze korte video leggen we uit wat Mijn CRV inhoudt.

Is het noodzakelijk dat ik een Mijn CRV-account aanmaak?
Als u gebruik wilt maken van de webshop of de nieuwe apps van CRV, heeft u een Mijn CRV-account nodig. Gebruikt u VeeManager? Dan heeft u ook een Mijn CRV-account nodig, aangezien VeeManager overgaat in CRV Managementpakket. CRV Dier, CRV Bedrijf en het CRV Managementpakket zijn straks alleen nog via uw persoonlijke Mijn CRV-account te bereiken.

Zijn er kosten voor Mijn CRV?
Nee, Mijn CRV is gratis voor elke veehouder.

Kan ik via Mijn CRV ook bij andere programma's van CRV die ik gebruik?
Jazeker! Zodra u inlogt in Mijn CRV, ziet u alle programma’s staan van CRV waar u gebruik van maakt. Naast CRV Dier en CRV Bedrijf vindt u hier bijvoorbeeld ook CRV HerdOptimizer. Als u eenmaal ingelogd bent in Mijn CRV, hoeft u voor CRV Dier, CRV Bedrijf en CRV HerdOptimizer niet opnieuw in te loggen als u deze programma’s opent.

Kan ik ook nog inloggen met mijn UVN?
Er zijn op dit moment nog applicaties waarbij u kunt inloggen via de huidige manier, met UVN en wachtwoord. In de toekomst zal deze manier van inloggen verdwijnen en kunt u alleen nog inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord.

Wat kan ik doen als ik de inloggegevens van Mijn CRV kwijt ben?
De gebruikersnaam van uw Mijn CRV-account is altijd een e-mailadres. Bent u alleen uw wachtwoord vergeten? Dan kunt u dit wijzigen via het inlogscherm van Mijn CRV via ‘wachtwoord vergeten’. Weet u niet meer met welk e-mailadres u bij ons geregistreerd staat? Neem dan contact op met CRV klantenservice: 078 15 44 44.

Wat kan ik zien in Mijn CRV?
In Mijn CRV kunt u documenten, uw facturen en machtigingen inzien.

Wat zijn de reacties van andere veehouders op Mijn CRV en de nieuwe programma’s?
Voor de totstandkoming van programma’s als Mijn CRV, CRV Dier en CRV Bedrijf werken wij altijd met testgroepen met daarin veehouders die de programma’s alvast gaan gebruiken. Zij testen de nieuwe programma’s net zolang totdat zij aangeven dat ze goed genoeg zijn om door alle klanten van CRV te laten gebruiken. De meeste veehouders uit de testgroepen geven aan dat het in het begin even wennen is, omdat alles er anders uitziet, maar dat ze nu niet anders meer willen.

Wat zijn de gevolgen wanneer ik me niet aanmeld voor Mijn CRV?
Dan heeft u geen toegang tot Mijn CRV en kunt u geen gebruikmaken van de applicaties van CRV.

Mijn CRV Hulp en service

Contact opnemen

Onze klantenservice is telefonisch te bereiken op maandag t/m vrijdag van 08.30 uur tot 16.30 uur. Neem contact op met onze klantenservice via telefoonnummer: 078 15 44 44.